Hibás és sérült termékek
Eddigi tapasztalataink szerint a következő hibák fordulhatnak elő a DVD-kiadványoknál:
HIBAJELENSÉG: Törött, karcos a lemez.
Teendő: Postázza vissza hozzánk az egész kiadványt (ne csak a lemezt, vagy a tokot!), és mellékelje a hibaleírást. Postafordultával küldjük a cserét.
HIBAJELENSÉG: Ujjlenyomatos, koszos a lemez.
Teendő: A DVD-kiadványok egy részét kézzel csomagolják, így egyes kiadványok esetében előfordulhat, hogy ujjlenyomatos a lemez. Kérjük, hogy egy puha pamut-törlő segítségével próbálja megtisztítani a lemez felületét. Cserére ilyen esetekben nincs szükség. Ha az ujjlenyomat eltávolítása után hibát észlel a lejátszáskor, keresse meg a hibajelenséghez tartozó bejegyzést az oldalon és járjon el annak megfelelően.
HIBAJELENSÉG: Lejátszási probléma – akadozik a kép, a hang, vagy a lemez nem indul el.
Teendő: Amennyiben szemmel látható sérülés nincs a lemezen, érdemes más készülékeken, lehetőleg nem DVD-ROM alapú, márkás lejátszón vagy személyi számítógépen is kipróbálni a DVD-t, egyes lejátszók ugyanis nem minden lemezt játszanak le tökéletesen. A lejátszófej hibája, koszosodása is okozhat lejátszási problémákat. Ha a lemez hibátlan (márkás készülékeken tökéletesen működik) sajnos nem áll módunkban cserélni a lemezt, ellenkező esetben kérjük, hogy postázza vissza hozzánk az egész kiadványt (ne csak a lemezt, vagy a tokot!), és mellékelje a hibaleírást (milyen készüléken, melyik jelenetnél, milyen hibajelenséget tapasztalt). Postafordultával küldjük a cserét.
HIBAJELENSÉG: Hiányzik egy lemez.
Teendő: Amennyiben egy kiadvány valamelyik lemeze hiányzik, jelezze ügyfélszolgálatunkon, hogy melyik. Postafordultával küldjük a cserét.
A hibásnak ítélt termékeket párnázott borítékban, ajánlott levélként küldje vissza nekünk a következő címre:
Neuro 2002 Bt.
8000 Székesfehérvár,
Cserkész u. 11-13.
Egyéb problémák, a felsoroltakon kívül tapasztalt hibák esetében kérjük, írja meg problémáját ügyfélszolgálatunknak az alábbi levelező-modul segítségével.